Սխմեք այս նկարների վրա խնդրում եմ շատ

суббота, 27 февраля 2016 г.

Իմ առաջին դավաճանությունը...

  Բոլորին եմ ներկայացնում մեր ընթերցողներից մեկի՝ Ժենյաի պատմությունը:





 Անունս Ժենյա ա: Ես բրյունետկա եմ: Ամենաշատը աշխարհում սիրումեմ սեքսը: Սիրումեմ քունվել ու ծծել: Այն ինչի մասին պետքա պատմեմ իմ հետ կատարվելա վերջերս:

  Իմ փեսացուն Արտուրը միշտ զբաղվածա: Ինքը միշտ ինչվոր երկիրա գնում: Կամ Եվրոպաա, կամ Չինաստան, կամ Ամերիկա սենց խառը: Լինումա որ ինքը տանը շաբաթներով չի լինում: Սկզբում ես նեռվայնանում էի իրա մշտական ես ճանապարհորդություննից: Բայց հետո արդեն սովորական դառաավ ու մենք սկսեցինք սեքսով զբաղվել միշտ: Ամենուր ու երբ պատահեր: Արտուրի կլիրը շատ մեծա:  Երբ ձեռս դնումեմ իրա կլրին, կլրի կեսը հազիվա փակվում: Իրա կլիրը իմ տեսած ամենամեծ կլիրնա:
   Հարցը նրանումա, որ ես չեմ կարում կոնչիտ անեմ, երբ մենակեմ: Ես կարամ կայֆ ստանամ մենակ երբ ինձ տղայա քունում: ՈՒ ինչքան կլիրը շատեն մցնում իմ մոտ կայֆը ավելի շատա: Էսի իմ պռոբլեմնա:
  Արտուրի վերջին վերադարձից անցել էր երեք շաբաթ: Ինքը մի եռկու շաբաթի արդեն պետքա գար: Էտ օրը ինքը զանգել էր ինձ: Մենք խոսում էինք թէ ինչ լավեր մեր վերջին անգամվաա սեքսը ու ինքը ասեց որ շատա ուզում հիմա ինձ քունի ու ծծցնիԻրա տենց խոսքերից հետո ոտերիս արանքը ուժե թացացավ: Ես յուբկես բարձացրի ու ոտերս լայն բացեցի: Երկու մատս կոխեցի պցիս մեջ: Արտուրը մեկել հարցրեց ինձ: ՞Կյանքս, հիմա ուզումես քունվես չե?՞ :
Ինքը հետո հարցրեց, թէ ես չեմ մտածել ես ընթացքում ուրիշի հետ սեքս անելու մասին:Եթե ամոթ չլիներ կասեի որ մտածելեմ, բայց ամաչեցի ու բան չպատասխանեցի: Ինքը ասեց. ՞Լավ պուցտ ուտեմ, ես իրեք շաբաթից կգամ տուն: Ես գիտեմ որ դու առանց կլիր չես կարա կայֆ ստանաս: Դու չես ուզի, գտնես մեկին մի գիշերվա համար ու իրա հետ քունվես:՞: Ես Արտուրին հառցրի թե իրան ինքը ոնց կզգա դրանից հետո: Ինքը պատասխանեց որ եթե ես քունվեմ մեկի հետ ինձ դրանից բեսամթ կայֆ կլնի իսկ մեր սերը դրանից չի պակասի: Ես ինձ միքիչ անհարմար զգացի: Կարողա Արտուրը բոզեր ուներ ընդեղ: Բայց մեկա ես մեր իրար հետ եղած 2.5 տարվա ընթացքում բան չեմ նկատել: Ես պրյամո հարցրի Արտուրին թէ ինքը ինչոր ուրիշի քունելա ես սաղ ընթացքում: Ինքը պատասխանեց որ չե: Բայց ասեց որ հենց մտածումա ես ուրիշի հետեմ քունվում իրան վաբուժդատա անում:
  Ես մտածեցի որ եթե տենցես ուզում տենց կլինի:
  Առաջին հնարավորությունը եղավ ուրբաթ օրը: Էտ օրը իմ ընկերուհիներից մեկը, Սյուզաննան, հրավիրեց ինձ փարթիի, որը կազմակերպել էր իրա ռեկլամնի ֆիրման: Ես կարճ սև շորիկ էի հագել, ու սիրուն տռուսիկ, տիպո բիկինի:  Սյուզաննան իմ տարիքի էր: Իրա մազերը սև էին ու մինչև ուսերը հասնում էին: Ինքը աշխատում էր որպես գլխավոր տնտեսագետ էտ ագենստվայում: Ինքնելեր ետ օրը շատ սեքսուալ հագնվել: Մենք եռկուսով ետ օրը ոնցոր բարձր կլասսի բոզ լինեինք:
  Փարթին ռեստորանում էր: Մի հարյուր հոգի կար ընդե: Մենք գնացինք բառի մոտ: Բառի մոտ գնալու ճանապարհին Սյուզս միքանի հեգու հետ բարև տվեց ու ինձ ծանոթացրեց իրա կոլեգաներին: Վերջին երկուսը Եռկու կյանք տղեք եին: Եկել եին իրանց Ավիակամպանիայի ռեկլամի հարցերով: Ետ երկուսից մեկի անունը Մարկ էր: Մարկը կլիներ մի 30-33 տարեկան:  Ինքը ասեց որ ամուսնացածա միհատ դանիացու հետ, որը տաննա մնացել: Իրա ընկերը որի անունը Յան էր, միանգամից սկսեց ֆլիրտ անել Սյուզաննաի հետ: Փարթիի վերջում Մարկը տաքսի բռնեց ու մենք չորսով գնացինք Նյու Յորքի ամենլավ հյուրանոցներից մեկը: Մենք բոլորս բարձրացանք Մարկի համարը: Մարկի համառը շատ մեծ էր : Մուտքի դռան կողքին վաննայի դուռներ իսկ դիմացը Յանի սենյակի դուռը: Սյուզաննան ու ես մտանք վաննա: Սյուզս ասեց թէ որինեմ ընտրում:
-          Իմ համար մեկա Սյուզ ջան:
-          Ես ուզումեմ երկուսի հետել քունվեմ,-պատասխանեց Սյուզաննան:
Մենք եկանք հյուրասենյակ: Յանի սենյակի դուռը բաց էր: Մարկը հյուրասենյակի դիվանի վրա պառկած տելեվիզր էր նայում: Հանկարծ դուռը ծեծեց աֆիցանտը: Մենք դուռը բացեցինք: Աֆիցանտը մեզ փոխանցեց Մարկի պատվիրած շամպանսկին ու չ որս հատ բակալները:

-          Բա յանը ուրա?,- հարցրեց Սյուզաննան:
-          Իրա սենյակում,- պատասխանեց Մարկը:
  Սյուզաննան վազեց Յանի սենյակ իսկ ես Մարկի հետ մնացի մենակ:
-          Քո համար,- ասեց Մարկը:
-          Քո համար, - կրկնեցի ես:
 Շամպանսկին ես խմեցի ու նստեցի կռավաթի մոտ: Մարկը նստեց իմ ոտերի մոտ: Ինքը վիզս գրկեց ու միահտ լավ պաչեց: Հետո սկսեց ոտս շշոյել, անընդհատ մոտենալով պցիս: Ես ոտերս լայն բացեցի: Ես շատեի ուզում որ ինձ քունեին: Հազիվ իրա ձեռը հասավ իմ պցին: Տռուսիկներս ուժե շատ թաց էին: Հետո սկսեց հանվել: Ու հենց տռուսիկը հանեց իրա կլիրը տնգվեց: Ես չեի հանբերում թէ երբ պտի ինձ քունի ինքը: Մարկը նորից նստեց ոտերիս մոտ ու սկսեց պուցս պաչել: Հետո ինքը նստեց իմ վրա ու կլիրը մոտեցրեց շրթունքներիս: Ես ամբողջությամբ մցրի բերանս իրա կկլիրը: Հանկարծ Մարկը ասեց:
-          Բարև Յան, բարև Սյուզի:
  Սյուզինէլ արդեն տկլոր էր: Իրա վրա կար մենակ կարմմիր չուլկի: Ես  լեսբիյանկա չեմ բայց Սյուզին նենց լավներ որ ուզեցի լզեմ իրա պուցը: Մարկը միանգամից հելավ վրիցս իսկ կողս հայտնեց Սյուզաննան: Ես սկսեցի մատերով շոյել իրա կլիտորը: Իսկ ինքը սկսեց լզել իմ պուցը: Հետո ինքը հելաավ վրիցս: Ես աշկերս փակեցի: Հետո զգացի ինչեր մեկի մատերը պցիս մեջ: Կամ Մարկներ կամել Յանը: Հետո հասկացա որ ետ հաստատ Յաններ իսկ Մարկը Սյուզիի հետեր: Հետո Մարկը պառկեց մեջքի վրա: Սյուզին միանգամից թռավ վրեն ու սկսեց քունվել: Յաննել գնաց Սյուզիի մոտ ու կլիրը կոխեց բերանը: Սենց բան ես մենակ պոռնո կինոներում էի տեսել: Հանկարծ Սյուզին գոռաց:
-          Օ, Я кончаю, O-o-o-o-o!!
  Բայց Մարկնել Յաննել դեռ չեին ուզում ժաժ թափել: Իրանք թողեցին Սյուզաննային ու եկան իմ մոտ: Մարկը նորից մեջքի վրա պառկեց իսկ ես նստեցի իրա կլիրին: Յանը իրա կլիրը սկսեց խփել դեմքիս ու կոխեց բերանս: Իրանց կլիրները քարի պես պնդացել եին: Մարկը իրա ամեն շարժումով ինձ ավելի էր մոտեցնում օռգազմին: Ես սկսեցի գոռալ, ղժալ , կայֆ ստանալ, ու օռգազմ ստանալ: Իմ օռգազմը ինձ անվերջ էր թվում: Հանկարծ զգացի որ մարկնել Յաննել արդեն ուզումեն ժաժը թափել: Ես սկսեցի իրանց ժաժը ագահորեն խմել: Շատ շատ ժաժ թափեցին: Ես սաղ խմեցի:

  Մենք Սյուզաննաի հետ սաղ գիշեր մնացինք հյուրանոցում ու տղերքի հետ քունվեցինք: Ինձ թվում էր որ ես կայֆը անվերջա

Комментариев нет:

Отправить комментарий