Սխմեք այս նկարների վրա խնդրում եմ շատ

пятница, 19 февраля 2016 г.

ԿԻԹԱՌԻ ՈՒՍՈՒՑՉՈՒՀՈՒ ՀԵՏ ԻՄ ՍԵՔՍԸ

Բարև ձեզ: Այսօր ներկայացնում եմ իմ ծանոթներից մեկի՝ Արմենի պատմությունը:








  Բարև ձեզ սիրելի ընթերցողներ: Անունս Արմեն ա: Ուզում եմ պատմեմ բոլորին իմ կյանքի 2րդ սեքսը էնել գիտառի դասատուի հետ: Մի խոսքով անցնենք պատմությանը:
   Էտ վախտ ես 18 տարեկան էի: Դպրոցս էտ տարի պտի վերջացնեի: Փոքր վախտվանից շատեի ուզում գիտառ նվագել սովորել: Մտածեցի ու որոշեցի գնալ գիտառի: Ա. Սպենդարյանի անվան դպրոց ընդունվեցի: Հաջորդ օռը զանգին դպրոցից ասին պտի էթամ գիտառիս դասատուի հետ ծանոթանամ ու պայմանավորվեմ որ ժամին պտի դասերը լինեն: Առավոտ շուտ զարդնեցի ժամը 7ին: Մտա միհատ ցայվեցի, թրաշվեցի որ լավ տեսք ունենամ: Վոպշմ 11ի կոմերը գնացի երաշտական դպրոց որ տենամ դասատուին: Ասեցին բարձրանամ 4րդ հարկ 415 սենյակ: Բաձրացա, մտա: Հենց մտա կլիրս կայնեց բեսամփ: Ուրեմն հմի ծանոթանում ենք, բայց ինչքան եթումա կլիրս ավելիա քարանում: Դասատուսե մի այլ կարգի կյանք էր: Մազերը ռիժի էին: Բոյով էր ու շատ սիրուն ոտեր ուներ: Մենակ ծծերն էին փոքր: Մնացած ամեն ինչը գերազանց էր: Շատ շատ սիրուն էր ինքը:


Մեկել դասատուս իրա գիտառր տվեց ինձ ասեց մի վայրկյան պահեմ: Հմի դրելեմ գիթառը ոտիս որ կլիրս տենց չերեվա, մեկել դասատուս ձեռր դրեց կլրիս ասեց էսինչա:
Պատասխանեցի որ կլիրսա ու պտի իրան կոխեմ: Դասատուս տեղում  յուբկեն իջցրեց եսե շալվարս: կլիրս բռնեց մի իրեք անգամ թքեց վրեն ու կոխեց պուցը: Դե քանի որ էտի իմ կյանքի 2րդ սեքսն էր ես էնքանել փորձ չունեի, ինքներ սաղ անում: Եքա վախտ պուցը քունեցի հետո պցից հանեցի կլիրս ու մցրի ոռի ծակը: Թարսի պես ոռի ծակը ենքանել մաքուր չեր: Սկսեցի ոռը քունել: Մի տաս րոպե ոռից քունեցի ու կլիրս հանեցի ոռից, ինքր նստեց աթոռին ու սկսեց ծծել կլիրս: Նենց բօզեեր բայց: Սկի են քաքիցե չեր զզվում: Իրա ոռը ասեցի միքիչ առաջ որ քաքոտ եր, դրա պատճառով կլիրս մի թեթև քաքոտվել էր: Էտ քաքոտվածությանը չնայեցել սկի, սկսեց ծծել: Էն կարգի ծծեց որ իրա ծծելուց հինգ րոպեում ժաժս եկավ: հենց բերնի մեջե ժաժ տվեցի: Հենց սաղ պռծա սկսեց թքել կլրիս վրա ու իրա թուքը հետ լզել: Էտի մի այլ կարգի վազբուժդատ էր անում: Վերջում միատ զասվեց հետս ու ես գնացի: Սաղ ուսումնական տարին հենց մարդ չեր լինում հետը քունվում էինք: Վատն էն եր որ մյուս տարի ինքը գնաց ամերիկա ու դասատուս գիտառի փոխվավ: Էսել իմ պատմությունը: Շնորհակալ եմ ադմինին որ տեղադրեց իր բլոգում:

Комментариев нет:

Отправить комментарий