Սխմեք այս նկարների վրա խնդրում եմ շատ

пятница, 19 февраля 2016 г.

Ես, կլիրս ու գյուղը (ՄԱՍ 1)

Բարի երեկո իմ սիրելի ընթերցողներ!!! Հիմա ձեզ կներկայացնեմ մի հիանալի էրոտիկ պատմություն ընկերներիցս մեկի կյանքից... 

Պատմում է ընկերս...


  Բարև ձեզ: Անունս Սերգեյ ա: Ես 25 տարեկան եմ: Պատմությունը որ պետք ա պատմեմ տեղի է ունեցել 2012 թվականին: Այդ ժամանակ ես 21 տարեկան էի, բայց արդեն սեռական հարաբերությունների մեծ փորձ ունեի:
Ես էտ ժամանակ ապրում էի Էջմիածնում: Բայց հորական տատս Վանաձորի գյուղերից մեկից էի, չեմ հիշում էտ գյուղի անունը: Մեր ընտանիքում սովորություն կար ամեն ամիս գնալ Վանաձոր տատուս տենալու: Գյուղում ես արդեն մի 2-3 հոգի ունեի աչքիս տակ: Շատ լավ քունելու ապրանք էին: Գյուղում ես մենակ երբեք չէի եղել, միշտ հայրս ու մայրս հետս էին եղել: Մի անգամ խնդրեցի հորս որ մենակ գնամ գյուղ տատւս տենալու: Հերս ասեց որ հեռուա չեմ կարա էտքան մենակ էթամ ու հազար բան կարա պատահի: Բայց ես ասի որ անհանգստանալու կարիք չկա ասեցի հո էրեխա չեմ: Մի կերպ համոզեցի պապաին: Բայց դե արդեն շուտվանից ես գիտեի որ էթումեմ գյուղ ոչթե տատուս տենամ, այլ պրյամո սեքս անելու ու գեղցի ախչկեքին քունելու համար եմ էթում: Ես պատմությունը երևի երկար կլինի դրա համար այն բաժանում ենք մի քանի մասի: Մի խոսքով պատրաստվեցի որ պետքա էթամ: Շորերս հավաքեցի, ամեն ինչ դասավորեցի որ վաղը պետքա գնամ: Առավոտը հելա գնացի ապտեկա մտածեցի նավսյակի միքանի հատ գանդոնչիկ առնեմ կարողա էտ գեղում չլնի գանդոնչիկ:
Գանդոնչիկները առա ու եկա տւն դրեցի սումկիս մեջ: 


Իրիկունը հայրս եկավ ասեց որ տաքսին արդեն եկելա պտի գնամ ուժե: Տանեցիներին հաջող արեցի ու նստեցի տաքսին: Գնացինք գյուղ: Գյուղ էինք գնում արդեն գիշերվա ժամը 12ն էր: Հանկարծ տաքսին փչացավ: Տաքսիստն ասեց որ գիշերով չի կարա սարքի ասեց գնանք միահատ հյուրանոց առավոտը կշարժվենք: Դե քանի որ էտ գիշերվա կեսին ես ոչմի տաքսի ուրիշ չէի կարա ճարեի համաձայնվեցի: Գնացինք մոտակա հոթելը: Ետ հոթլի աշխատողին հենց տեսա կլիրս կայնեց իրա ողջ երկարությամբ: Էտ աշխատողը ուղակի կյանք էր:

Մազերը դեղին էին: Աչքերը սև էին: Ծծերը 3 ռազմեր: Նենց հայացք ուներ որ միհատ նայում էր տեղում հալվում էիր: Դե ասեցի հենց իրան տեսա կլիրս կայնեց ահավոր: Ինքը միհան կրակոտ հայացք քցեց կլրիս հետո նայեց դեմքիս ու ժպտաց: Մոտիկացա իրան ու սկսվեց մեր առաջին դիալոգը.

-Բարև ձեզ , -սկսեցի ես առաջինը- Սենյակ ձեր մոտից էնք պատվիրում?
- Բարի երեկո , - Են սեքսոտ հայացքով պատասխանեց - Այո, ինձնից պետքե վերձնեք բանալիները:
  
   Տաքսիստը առաջինը իրա համար համար պատվիրեց ու ինձ ասեց որ առավոտ շուտ արդնանամ որ ճանապարհ ընկնենք: Ես ասեցի որ հանգիստ լինի էտ պահով: Տաքսիստը գնաց քնելու իսկ ես իմ կյանքի հետ մնացի մենակ: 

- Անունս Սերգեյ է, - ասեցի ես - կուզենաի քո հետ ավելի մոտիկից ծանոթանալ:
- Ուրախ եմ իմ անուննել Յաննա է, - պատասխանեց իքը:

  Ես արդեն ձեռս տարա իրա ծծերի մոտ բայց ինքը ձեռր կայնացրեց ինձ ու ասեց:

- Ստեղ սաղ տեղ կամեռա կա, սպասի հեսա կառանձնանանք ու իրար հետ շատ մոտիկից կծանոթանանք...

  

Շուտով կլինի պատմության շարունակությունը: 

Комментариев нет:

Отправить комментарий