Սխմեք այս նկարների վրա խնդրում եմ շատ

понедельник, 22 февраля 2016 г.

Ես, կլիրս ու գյուղը (ՄԱՍ 2)

Շարունակություն...




Ուրեմն ես սեքսի կտորը ձեռիցս բռնեց տարավ զուգարան ասեց ստեղ կամեռա չկա: Մտանք զուգարան, առաջինը հետս զասվեց: Լեզվին պիրսինգ ուներ, ու ետ պիրսինգով նենց էր խաղացնում որ կլիրտ տնգվում էր ու քարանում:
Ես մուղամով շալվարս իջացրեցի ինքնել իջավ, պպզեց ու նուրբ սկսեց ծծել: Դե ասեցի որ պիրսինգ ուներ ու էտ պիրսինգի կայֆը միատ ուրիծ կայֆա: Իրա պիրսինգը կպցնում էր կլրիս ծերին ու լեզուն խաղացնում էր: Հետո կայնեց ինքը, ու ես նստեցի գետնին, սկսեցի իրա պուզը լզել: Նենց ձեներ էր հանում որ մտածում էի հեսա սաղ կլսեն ու կջոգեն որ զուգարանում սեքս ենք անում: 
Պուցը ենքան լզեցի որ ուժե միքիչ թրջեց: Ջեբիցս թափով միհատ գանդոնչիկ հանեցի ու հաքցրիմ կլրիս: Սկզբից սկսեցի ուղակի քսել կլիրս իրա պցին, հետո վերջապես կոխեցի իրա պուցը կլիրս: Սկզբից միքիչ դժվար մտավ, հետո կամացից սկսեց նորմալ մտնել ու սկսեցի ուժեղացնել: Արդեն ենքան ուժեղեի քունում պուցը որ ինքը ցավից գոռում էր: Նենց լավեի քունում իրան որ կայֆից ուժե միթեթև դողում էր: Հետո իրան գրկեցի ու համ քունում էի ու համե պաչում եինք իրար: Իրար էինք փաթաթվել արդեն ու քունում էի: Հետո ասեց որ անալ ա ուզում: Ասեցի հարց չկա ու կլիրս պցից հանեցի կամաց մցրեցի ոռը: Սկզբից կամաց էի քունում հետո սկսեցի ուժեղ քունել ոռը: Ու ըտե ջոգեցի որ ժաժս ուժե համարյա թափումա: Ոռից հանեցի ինքը պառկեց գետնին եսե կլիրս կոխեցի իրա բերանը: Կլիրս մինչեվ կոկորդ հասցրեցի ու կոկորդի մեջ ժաժս թափեցի: Ասեց որ շատ համովա իմ ժաժը: 
   Հետո միքիչել իրա պուցը ծծեցի ու դւրս էկանք զուգարանից: Կյանքս ասեց որ պտի էթա աշխատանքը շարունակի, դե եսել պտի առավոտ շուտ զարդնեի:                 Սենց սկսվեց իմ ճանապարհորդության առաջին սեքսը:      Առավոտյատ տաքսիստը սարքեց մեքենան և մենք  առավոտ ժամը  10:00 հասանք գյուղ: Գյուղ հասնելուն պես ես հասկացա որ այստեղ ունենալու եմ դեռ շատ սեքս-արկածներ:                                                                                  Հասանք տատուս տուն: Տատս ինձ տեսավ ու շատ ուրախացավ: Տենց էտ առաջին օրը կայֆավատ եղա տատուս տունը իսկ առավոտյան տան զանգը տվեց տատուս հարեվանի գեղանի աղջիկը...

  
   ՇԱՐՈՒՆԱԿԵԼԻ...

Комментариев нет:

Отправить комментарий